Temaaften for børne- og ungdomstrænere.

image Henrik Lehm er aktuelt tilknyttet DBU talentcenter Fyn og har landets højeste uddannelse nemlig P-licens.
22. marts 2023 kl. 18:19
Onsdag den 12.4., kl. 17.00-21.00 afholder vi temaaften om opvarmning med bold i OKS

Som et led i bestræbelserne på at skabe endnu bedre træning vores mange medlemmer samt give endnu bedre udviklingsvilkår for vores mange frivillige trænere- og leder afvikler vi en inspirerende aften med temaet "opvarmning med bold".

Målet er at give en masse inspiration til opvarmning med bolden som redskab og derved skabe endnu flere boldberøringer for spillerne i der vej op igennem børne- og ungdomsfodbolden. Til dette har vi været så heldige at få Henrik Lehm, P-licenstræner på som instruktør.

Det vil være muligt for trænere udefra at deltage ved at tage kontakt til ungdomsudvikler@oks.dk seneste den 8. april.

Ambitionen er at alle klubbens trænere deltager, hvorfor vi har aflyst al træning for børne- og ungdomshold denne aften.

Medier på aftenen er klubbens U13 spillere.

Efter nogle inspirerende timer sammen tændes storskærmen i klubben og Chl. League vises.

​Klubben vil være vært for en bid brød.

​Vi kan ligeledes røbe at vi har en lignede seance mandag den 15. maj, hvor der vil være aldersinddelt træningsinspiration for alle trænere, under ledelse af trænere- fra et af landets mest anerkendte akademier. Mere om det senere.

Emne: Opvarmning med bold.

Hvornår: Onsdag den 12.4., kl. 17.0-21.00

Instruktør: Henrik Lehm

Tilmelding via fodboldappen og klubaktiviteter eller her

​For spørgsmål kontakt: kontor@oks.dk