Booking kunstgræs, streetbane og lokaler i klubhuset

Regler for brug af OKSon Parks 2 kunstgræsanlæg - 11-mands og Streetbane !

I nedenstående kalender kan bookes, 11-mands kunstgræsbane, streetbane med kunstgræs, Café OKSen og lokalet på 1. sal i klubhuset.

Bookingkalenderen opdateres løbende. Der kan være bookinger som ikke kan ses i kalenderen.

Vi modtager kun booking på e-mail til inspektor@oks.dk

Vi fremsender bekræftelse på bookinger på e-mail.

Leje af kunstgræsbanen

Følgende prisliste gælder ved udlejning i vinterperioden:

Hverdage mandag til fredag

08:00 til 16:00    150 kr.

16:00 til 21:00    400 kr.

Lørdage og søndage

08:00 til 21:00    400 kr.

Alle priser er pr. påbegyndt ½ time for en hel 11-mandsbane.

Det vil sige at 1½ time på en ½-bane tirsdag fra 18:00 til 19:30 koster 600 kr.

Omklædningsrummene på OKSon Park kan naturligvis benyttes, men kun efter aftale med inspektør Martin Rasmussen, kontakt e-mail inspektor@oks.dk.

Opvarmning hører ind under den bestilte tid og skal foregå på arealet bag målet længst fra klubhuset.

Ved uforudsete hændelser forbeholder vi os retten til at aflyse tider.

Indbetaling for leje af 11-mands banen:

Indbetaling skal ske på MobilePay:77569 eller på kontonummer, på bankkonto: regnr. 6880 kontonummer 0001060143, senest 3 dage efter bookingen.

Påfør venligst fulde navn, fodboldklub, bookingdato og telefonnummer på din indbetaling.

Booking

• Banen udlejes kun i halve timer
  • Beløbet dækker leje af kunststofbanen inklusiv adgang til fælles opvarmningsareal
  • Bookingbeløbet skal indbetales seneste 3 hverdage efter bookingen, ved manglende indbetaling slettes bookingen.
  • Bookingen er først endelig gældende ved indbetaling
  • Bookingen kan efter oprettelse kun ændres af baneadministratoren (gælder også tidspunktet)
  • Opvarmningsarealet er inkluderet i bookingen. Arealet er tilgængeligt 15 min før banetiden starter. Opvarmningsarealet skal være forladt minimum 15 min før banetiden slutter. Opvarmningen må ikke forstyrre andre hold på banen

Annulleres/aflyses bookingen, tilbagebetales beløb ikke. Aflyses der mere end 21 dage før brug tilbagebetales 50 % af beløbet.

Regler for anvendelse af kunstgræsbanerne:

1. Hvis banen er dækket af sne, må den under ingen omstændigheder benyttes.

2. Fodboldstøvler og sko skal børstes rene inden banen betrædes.

3. Der må kun anvendes fodboldstøvler med gummiknopper. (metalknopper må ikke anvendes)

4. Der må ikke smides affald, tyggegummi mm. på kunstgræsbanen.

5. Mad og drikkevarer må ikke medbringes på banen.

6. Rygning er ikke tilladt inden for hegnet.

7. Der må ikke opsættes stole, bænke eller lignende på kunstgræsarealet.

8. Dyr er ikke tilladt at medbringe på kunstgræsarealet.

9. Mål eller lignende må ikke slæbes hen over banen, men skal bæres.

10. Ved træningens ophør skal målene sættes uden for banen og være ryddet for kegler, bolde mm.

Overtrædelse af ovennævnte regler vil medføre bortvisning og tilladelsen til brug af banen vil blive inddraget.

11. Evt. skader på banerne SKAL straks meddeles inspektøren.

Ved udsædvanlige vejrlig eller specielle begivenheder forbeholder OKS sig ret til at annullere bookingen. I dette tilfælde, tilbagebetales det fulde beløb til brugeren.

Der tages forbehold for at der kan ske ændringer i retningslinjer, priser og bookingregler.

Ved booking accepterer du samtidig ovenstående OKS regler og retningslinier for booking af kunststofbanen.

Inspektør

Martin Rasmussen