Rygepolitik i OKS

Vi ønsker i OKS at skabe plads og rummelighed for alle, dog anerkender vi også behøvet for at skærme børn og unge for tobak og snus.
Klubben har derfor følgende regler for tobak og snus på OKSon Park:

• Der må IKKE ryges eller bruges snus af spillere, trænere eller forældre i forbindelse med træning eller kamp ved og omkring banen.
• I tidsrummet 8-16 må der ryges på de 2 terrasser i forbindelse med cafeen. Rygning andre steder er IKKE tilladt
• I tidsrummet 16-23 må der KUN ryges på terrassen der vender mod bane 2.
• Enhver henstilling fra klubbens repræsentanter i forbindelse med rygning og snus skal altid efterkommes omgående.