”Man bliver så træt og vred”. Indbrud og tyveri i klubben.

image Døren til trænerrummet bl.a. brudt op ved nattens indbrud.
15. august 2023 kl. 14:24
Det har været flere "mindre" tyverier i klubhuset de seneste uger og nu et større.

Man bliver både træt og vred når man oplever nogen ødelækker og stjæler klubbens ejendele.

Natten til tirsdag oplevede vi indtrængen, tyveri og ødelæggelse i klubhuset og det kommer efter et par mindre tyverier i sommer. Det er så grænseoverskridende for os alle og vi appellerer alle der har sin gang i klubben til at være ekstra opmærksom på usædvanlig adfærd, naturligvis specielt hvis man støder på fremmede på anlægget.

Vi har både alarm og videokameraer, og der er også indleveret fotos til Politiet af nattens ubudne gæster, men vi vil nu skærpe dette med endnu flere kameraer og andre foranstaltninger og dermed håbe at vi kan komme problemet til livs.

I den her sammenhæng en opfodring til alle om at huske at passe på sine ejendele og om at låse efter sig, det være sig boldcontainer, klubhus osv.

Tak for jeres hjælp

Hilsen Bestyrelsen