OKS går ind i foråret med 12 Herre seniorhold!

image Sammenhold og gode vilkår for alle er vigtige elementer i klubbens succes på herresiden. Foto af Bo H Sørensen
Henrik Kleiner
13. marts 2024 kl. 14:59
3.- & 4. senior arbejder efter begrebet ”1 trup, 2 kamphold”

Herre Seniorafdelingen i OKS blomstrer som aldrig før. Til det kommende forår har vi tilmeldt hele 12 seniorhold, lige fra DS, AS, Oprykning til AS og i alle rækker under DBU Fyn.

Til den kommende sæson vil 3.- & 4. senior indlede et samarbejde som vil ligne det koncept vi kører i DS- & AS truppen. Vi kalder det ”1 trup, 2 kamphold”! Begge vil være repræsenteret i Serie 3 kval. Truppen vil i det daglige være i tæt kontakt med DS/AS truppen i forhold til op & nedrykning af spillere, samarbejde og sparring.

I spidsen for truppen står Andreas Snitker og Malte Halskov.

Hvis du har lyst til at være med i et spændende koncept i en moderne klub, så kan du kontakte en af dem her:

Andreas Snitker på tlf. 2989 4678
Malte Halskov på tlf. 2197 0620

Formand Klavs Larsen udtaler i forbindelse med ovenstående:

-”Vi er ekstremt stolte over det seniormiljø vi har fået skabt i klubben, det er helt unikt og resultatet af et målrettet arbejde gennem de seneste år – Der er rekord mange der nyder godt af at være en del af ”Midtbyens Hjemmebane” og modsat andre klubber betyder det rigtig meget for os at kunne rumme alle og ikke blot et enkelt hold og satse alt på at De skal lykkes.  Det at, være så mange og samtidig være repræsenteret i alle rækker er fantastisk.”

Således dagens fremragende nyhed fra OKS 😊