OKS’ bestyrelses udmelding ift. Corona-restriktioner, pr. 21. april 2021:

22. april 2021 kl. 13:44
OKS corona restriktioner pr. 21.4. Er klar

OKS’ bestyrelses udmelding ift. Corona-restriktioner, pr. 21. april 2021:

Med udgangspunkt i de seneste ændringer- & restriktioner har vi i OKS besluttet følgende:

- Fortsat ingen bad & omklædning i klubhus, hverken ifb. med kamp- eller træning.
- Klubhuset er fortsat lukket.
- Der må være op til 50 personer pr bane/zone incl. spillere, dommere, trænere og tilskuere. Tilskuere skal opholde sig efter OKS trænerens anvisninger og i afmærkede områder.Spørgsmål angående kampafvikling stilles til inspektøren på tel. 26163040
- Cafeen er fortsat lukket. Dog kan/må træneren efter en kamp gerne handle i ”køb-selv” køleskabet og sammen med holdet nyde drikken udenfor – Dette eftersom det er det gældende forsamlingsloft (pr. 21.4.) på 50 personer, der er gældende.

Vi anbefaler at man selv, informerer modstanderen (god service) og ift. udekampe, orienterer sig hos arrangørklubben, da retningslinjerne kan variere, fra klub til klub.

OKS