Ny stærk modstander i testkamp

image Malte Jürgensen er med mod SFB/Oure. Foto af Bo H Sørensen
23. februar 2024 kl. 10:06
DS møder SFB/Oure (3.div.) lørdag kl. 12.00 på kunstgræsbanen. AS-holdet møder også SFB/Oure

Der venter igen DS-holdet stærk modstand, når vi efter sejren over Gørslevs tophold i DS på 3 – 2 og nederlaget på 2-0 i kampen mod Middelfarts 2. divisionshold, møder endnu et dygtigt hold.

Lørdag middag får vi nemlig besøg af SFB/Oures 3. divisionshold, der bejler til en top-6 placering i den stærke række. Holdet trænes af Thune Holm. Holdet fra Sydfyn spiller flot teknisk fodbold i gode kombinationer og når de så samtidig er ved at tillægge sig kynisme i udnyttelsen af målchancer, så er det et stærkt mandskab der gæster OKSon Park.

OKS kommer med 16 mand til opgøret og de er:

Lucas Obsen, Malte Jürgensen, Mikkel Kunnerup, Niels Jensen, Rasmus Lund, Van Tha Thawng Ni Dum ”Tong”, Andreas Rynkeby, Benjamin Watson, Carsten Geipel, Christian Wulff, Daniel Juel, Emil Stokholm, Frederik Klingenberg, Jonas V Storgaard, Kasper Rask Nielsen og Lasse Grønholt.

De to klubbers 2. senior spiller også testkamp. Det er i direkte forlængelse af DS opgøret.

Det er lørdag kl. 12.00 (DS) og 14.00 (AS) på kunstgræsset i OKSon Park.

Vel mødt 😊