Nyt fra organisationen i OKS

15. marts 2024 kl. 14:09
Klubbens bestyrelse har kigget ind i at styrke organisationen.

Der er rigtig meget fart på i vores klub og mange opgaver der skal håndteres,

Vi har derfor kigget ind i en styrkelse af organisationen på flere fronter.

Vores gode inspektør Martin Rasmussen har brug for hjælp til praktiske ting i dagligdagen hvorfor vi nu er på udkig efter en ”højre hånd” til ham, gerne en med håndværksmæssig baggrund. Der er tale om ca. 15 timer om ugen, og skulle du være interesseret så kontakt Martin på tel. 26 16 30 40 eller mail: inspektor@oks.dk

Et andet område hvor bestyrelsen har ønsket at styrke organisationen er omkring vores kommercielle setup og det har udmøntet sig i at vi har indgået en aftale med Philip Frikke-Schmidt som Partner- & eventansvarlig.

Philip kender klubben ud og ind og bliver omdrejningspunktet i den udadvendte rolle overfor vores samarbejdspartnere og de mange medlemmer når det kommer til arrangementer i forbindelse med kampe, netværksaktiviteter, sommerfest, fastelavnsfest og meget mere.

Formand Klavs Larsen udtaler i den forbindelse: ”Der er en masse spændende ideer på tegnebrættet i OKS og nu får vi, i Philip, en der kan sætte gang i tingene og fokusere på det her område. Det glæder vi os rigtig meget til, der bliver noget at se frem til både som partner, sponsor og medlem”.

Har du/I spørgsmål eller ønsker til samarbejdet med os kan I fremover kontakte Philip på mail: partner@oks.dk eller på telefon +45 29876593