Streetbanen har fået nyt liv

image Streetbanen blev tirsdag aften indviet af de ”gamle” OKS’er
Klavs Larsen
08. november 2023 kl. 09:21
Velfærdens Fundaments lokalaftale har støttet klubbens renovering af banen.

Som de fleste nok har bemærket så har vores streetbane de sidste 14 dage været under tiltrængt, kærlig behandling. Den har, efter mange års tro tjeneste, nemlig fået nyt græstæppe, så nu står den igen klar til masser af bold til glæde for unge som ældre.

Banen, der ikke indeholder gummigranulat men sand, her i starten rigtig meget af slagsen, indtil det har arbejdet sig ind i tæppet, er utrolig populær både blandt vores mange medlemmer, herunder også de ”gamle” der holder sig skarpe hver tirsdag aften, men også blandt fritidsbrugere der benytter OKSon Park.

Renovering af banen er kommet i stand med støtte fra Odense Kommune gennem Velfærdens Fundaments lokalaftale med Kragsbjerg og Ejerslykke.