Pigefodboldens dag 2023

Anne Friis Hansen
24. maj 2023 kl. 08:03
Pigeafdelingen afholdt endnu en succesfuld "pigefodboldens dag" på OKS.

Traditionen tro holdt pigeafdelingen i OKS igen i år Pigefodboldens dag. Søndag d.14. Maj blev sammenholdet, glæden ved bevægelse og fodbold fejret. I år var arrangementet for klubbens medlemmer og 60-70 piger fra U4- U13 var mødt op på Okson Park i det fine forårsvejr.

Aktiviteterne på banen var bygget op om alt det, vi er gode til i OKS- nemlig;

- Vi er gode til at heppe

- Vi er gode til at spille fodbold

- Vi er gode til sammen at bygge en fantastisk fodboldklub

- Vi er gode til at samarbejde

- Vi arbejder hurtigt

Der blev spillet fodboldgolf, skudt på mål, malet på et kæmpe banner, bygget tårne af spagetti og skumfiduser og spillet kamp med bolde i forskellige størrelser. Efter 2 timer med fuld aktivitet på banen, grin og sjov- var der fællesspisning i klubhuset. Vi var 70-80 til spisning af lækker lasagne og råkost i klubhuset efterfølgende, hvor forældre hjalp med tilberedning og oprydning.

Pigeudvalget siger tak til alle spillere, trænere, forældre og frivillige for endnu en dejlig dag på OKS.