OKS siger tak for et godt 2023

image Martin & Heinrich er klar til at tage i mod igen efter nytår.
Philip Frikke-Schmidt
22. december 2023 kl. 10:37
Klubben går på juleferie og åbner igen tirsdag den 2.1. 2024

Kære alle,

Julen står for døren og fodboldåret rinder dermed langsom ud, kun de sidste kræfter fra vores unge mennesker skal skydes af i det traditionsrige Stiftstidende indestævne mellem Jul og Nytår.

Dermed er det også tiden for et lille tilbageblik:

Et begivenhedsrigt år startede med at vi indgik en flerårig aftale med Hummel og Unisport som bl.a. har resulteret i vores nye flotte kamptrøjer som er blevet rost vidt og bredt – Den er med til at understrege vores DNA som vi er rigtig stolte af

Vores anlæg har i 2023 fået et pænt løft, vi har fået vandingsanlæg i både bane 1 og 2, så vi forventer at vi i den kommende sæson har endnu bedre plæner at spille på.

Vores streetbane fik her sidst på året ny belægning, så den fremstår igen indbydende og lækker.

Vores akilleshæl er stadig vores kunstgræsbane som trænger til en kærlig hånd. Det er politisk besluttet at udbedre den, men udfordringer med gummigranulatforbud og miljøkrav gør at tingene desværre går langsommere end godt er. Vi presser på og håber på en snarlig løsning her.

I det nye år sker der igen ting og sager, vi går i gang med en tiltrængt opgradering af vores omklædningsrum, der males, installeres energibesparende lys og skiftes døre og vinduer - Og så har vi planer om anlæggelse af multi/legeområder ved bane 2 – det bliver spændende !

Vi har også i det forgangne år været rigtig mange medlemmer mellem kolonihaverne – Godt 1100 faktisk – En stor tak skal lyde til jer alle for at respektere at det nogen gange er lidt trangt på anlægget.

Fra 1. januar har vi fornøjelsen af at byde Heinrich Jensen, 56 år, velkommen i en fuldtidsstilling i klubben, hvor han får ansvar som børne og ungdomsudvikler, bliver en del af herresenior trænerteamet samt generelt bliver synlig i dagligdagen bl.a. med ansvar for klubmiljø og cafedrift. Tag endelig godt imod Heinrich.

Afslutningsvis skal lyde en stor tak til alle sponsorer, trænere, ledere, frivillige og forældre, uden jer ingen klub.

Glædelig Jul og Godt Nytår

Klavs Larsen