OKS news

image Cecilie & Sara
01. september 2023 kl. 12:12
Klubben har fået nedsat et SoMe- og kommunikationsudvalg.

Da klubben fremover rigtig gerne vil være mere synlige på sociale medier, for at vise hvilket godt fællesskab og sammenhold der er i klubben, er der blevet oprettet et kommunikationsudvalg.

Holdet består af projektleder Nico og de to SoMe ansvarlige Cille og Sø. Det betyder at klubben, på tværs af hold, vil dele og opdatere om kommende arrangementer, hold-nyt og hverdagen i OKS.

Hvis I ønsker at dele nyheder, eller har nogle gode ideer at komme ud med, skal I blot tage fat i Cille eller Sø. Kontantinfo nedenfor eller her (scroll til bunden).

For at sparke ordentligt gang i klubbens sociale medier, udlodder vi en præmie til det sjoveste og bedste indlæg.

Følg vores Instagram @oks_1930 og hjælp lige klubben godt i gang.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Cecilie Grave
Tlf: 20217872