OKS Kvindeafdeling søger nye trænere

Steffen Juhl
23. juni 2023 kl. 18:10
- til et i forvejen dygtigt og kompetent trænerteam. Noget for dig eller en du kender?

Er du engageret og har de rette kvalifikationer både som træner og menneske, har du lyst til at indgå i et samarbejde med det allerede eksisterende trænerteam og kan du tilrettelægge og gennemføre træninger på et niveau, der er tilpasset de enkelte spilleres kvaliteter og ambitioner, men hvor fokus først og fremmest altid er på at det skal være sjovt, så er det dig vi søger.

Kvindeafdelingen i OKS har gennem de sidste par år været inde i en positiv og bemærkelsesværdig udvikling. En af årsagerne til dette er, at vi med vores centrale beliggenhed i Odense, er et attraktivt valg, når der skal vælges fodboldklub, om man er studerende eller har arbejde. Truppen består i øjeblikket af ca. 50 piger og kvinder, et yderst kompetent trænerteam på 3 trænere, holdleder og med en klub, der fortsat har mere fokus på kvindefodbolden og ønsker at fortsætte samme positive udvikling, vi har set de sidste par år.

Vi har i øjeblikket to tilmeldte 11-mands hold, hvoraf det ene er placeret i Albaniserien og det andet i Serie 2.

Et samarbejde med OKS bygger på gensidig respekt og tillid, et rummeligt sind, samt en positiv indstilling og tilgang til udviklingen af den enkelte spiller, holdene og klubben.

Lyder dette interessant eller har du opfølgende spørgsmål, så tøv endelig ikke med at tage kontakt til en af følgende to trænere på tlf.:

Carsten Hansen - 40457867

Steffen Juhl - 31641419