Klubaften hos Shaping New Tomorrow

Philip Frikke-Schmidt
13. marts 2023 kl. 13:36
Det var en super-hyggeligt arrangement der var stablet på benene for OKS'erne

Onsdag den 8. marts havde Shaping New Tomorrow inviteret OKS til klubaften i deres butik i Vestergade 30.

Store Manager Mads Hansen og hans personale stod klar til at tage imod med lidt godt til ganen medens der blev fortalt lidt om Shaping New Tomorrows historie og udvikling. Ligesom produkterne blev fremvist, herunder den helt nye kollektion.

Der var 15% på alle varer til medlemmerne, der mødte op.

Vi vil forsøge os med endnu en klubaften inden alt for længe og håber på endnu større tilslutning. Mere om det senere.