Gratis bøffer til afhentning

14. december 2023 kl. 13:49
Hamburger-bøffer til gratis afhentning på OKS

Klubben har, af en god ven af huset, fået en kæmpe portion (+1500 stk.) 125g bøffer.

Vi når ikke at få dem brugt hvorfor vi, af flere gode grunde, gerne vil undgå at smide dem ud…

DERFOR har vi pakket dem om i mindre fryseposer, som kan afhentes i klubhuset - senest den 21.12. mellem kl. 8.30-15.00.

Kender du evt. en organisation der kunne være interesseret er de også mere end velkomne. Ingen grund til madspil!

Hjælp os med at hjælpe andre.