We Got History!

Philip Frikke-Schmidt
04. november 2022 kl. 12:15
Gode OKS'ere er i færd med at indsamle OKS' historie.

I forbindelse med klubbens kommende 100 år er vi så heldige at have en lille arbejdsgruppe, der er i færd med at indsamle historisk viden, til et 100 års jubilæumsskrift.

I den forbindelse bliver der interviewet nulevende nøglepersoner, såsom tidligere formænd, æresmedlemmer & klublegender.

Med baggrund i dette materiale er der på OKS.dk lavet et afsnit til historie, som løbende vil blive opdateret så vi kan nå at hylde klubbens nøglepersoner – i tide og naturligvis få nedskrevet klubbens historie.

Afsnittet bliver løbende udviklet og fin-justeret – men hold øje og læs med på oks.dk (findes i topmenuen).