Spar- & træn med OBBC som OKS-medlem

image Som OKS-medlem kan du spare på din træning hos OBBC
19. december 2022 kl. 14:31

Vinteren er over os og derfor er det også tid for rigtig mange af os, at påbegynde "arbejdet" i træningscenteret.

OBBC & OKS har en rigtig fin aftale, der gør at du som OKS-medlem kan spare mange penge på din træning.

Der tilbydes både holdtræning, bodybike, styrketræning såvel som styrkeløft.

Instruktørerne er alle meget fagligt kompetente og en rigtig stor del uddannet indenfor det sundhedsfaglige område. Vi har således mange fysioterapeuter, sygeplejersker, læger, idrætsuddannede osv. ansat, hvilket er med til at give standarden endnu et nøk opad.

Du kan træne ved OBBC Odense som medlem af OKS til kun 150 kr. om mdr.!

Normal pris 275 kr. Spar 125 kr.!

Ingen oprettelses gebyr, og du kan opsige dit abonnement når som helst.

• For at opnå rabatten skal du købe medlemskab via OKSshoppe.dk - det gør du her til kr. 0.
  • Herefter skal du melde dig ind i OKS-fitness, hvilket du gør her.

Start af medlemskab

Dit medlemskab starter den første hverdag i den efterfølgende mdr. efter din indmeldelse.

Du vil først blive trukket beløbet på 150 kr. når dit medlemskab starter.

Dit medlemskort udleveres i træningscenteret, ved at henvende i reception indenfor for åbningstiden.

Opsigelse af medlemskab

Opsigelse af medlemskab skal foregå via mail til Klubmanager@oks.dk
Opsigelse skal foregå inden d. 20 i måneden.
Medlemskab betales forud rettet.

OBS: Når du tilmelder dig OBBC, acceptere du også deres vilkår der fremgår af deres vedtægter.
Læs her