Sommerhilsen fra Drengeafdelingen

image Drengeafdelingen ønsker god sommer og på gensyn efter ferien
04. juli 2022 kl. 15:41

Drengeafdelingen har været igennem en lidt omskiftelige tilværelse det første halvår af 2022.

Helt grundlæggende har vi vækstet i drengeafdelingen og i klubben i særdeleshed, hvilket udfordre den daglige ledelse som jo primært består af frivillige ildsjæle.

Vi har, sammen med vores mange frivillige trænere- og ledere i klubben haft et virkelig flot forår hele vejen rundt. Lige fra U4 til og med U16. Foråret har budt på mange flotte resultater hvilket vi er rigtig glade for.

OKS vil helt generelt skabe rum for både fodboldmæssige udfordringer samt udvikling men i ligeså høj grad sikre en bred og rummelig klub. Vi ønsker at alle får lige kår for udvikling sportslige og socialt - uanset fodboldmæssige færdigheder. En til tider vanskelige balancegang.

Vi tilstræber hele tiden at blive dygtigere til at skabe et miljø hvor både de dygtigste og de mindre dygtigste føler at OKS er det fedeste sted at være. Dette kan ikke lade sig gøre uden de mange frivillige, stor forældreopbakning og sponsorer til at understøtte diverse tiltag til glæde for hele klubben.

Vi har mange spændende ting i støbeskeen til efteråret og håber at endnu flere vil være med til at bidrage i hverdagen - til glæde for vores mange medlemmer. Første tiltage er OKS Academy træning, et tilkøbsprodukt for årgangene U9 til U17. Noget I kan læse mere om her.

Inden længe vil vi melde ud omkring de præcise opstartsdatoer for de forskellige årgange.

God sommer og på gensyn.