OKS tager energiudfordringen seriøst

image Skiltet hænger i omlædningsrum og klublokaler
Philip Frikke-Schmidt
01. oktober 2022 kl. 10:26
Sammen skal vi ændre lidt på vores alles vaner i klubben.

Med udgangspunkt i den globale energikrise og de stigende priser har vi i OKS valgt at gøre hvad vi kan for at bidrage til at komme igennem den udfordrende tid.

Det kræver, at vi alle justerer en lille smule på vanerne, når vi bruger klubhuset og dets faciliteter. Vi har skruet ned for blusset i forhold til at vi, i køkkenet har:

• Slukket for 3 af de 5 køleskabe (som dog tændes op til store kampe/arrangementer)
  • Tager en fryser ud af drift og udskifter denne til noget mere energivenligt, hvis behovet opstår.
  • Ikke holde friture, kaffemaskine mv., unødigt tænd i hverdagene
  • Skærmene mod bane 1 og kunstbane er kun tændt i brugstiden.
  • Der er sat timer på vores LED banelys på kunst- og streetbanen. Således er det kun er tændt når der er kamp eller træning på banen.

Endvidere bliver der kigget ind i udskiftning af eksisterende belysning i klubhuset til energivenlige løsninger.

For vores medlemmer, og gæster på anlægget generelt, opfordrer vi til at alle tænker sig om.

DERFOR:

• Tag korte bade