OKS øger fokus på uddannelse

23. november 2022 kl. 12:48
OKS opretter et TrænerAkademi og vil øge fokus på at uddanne klubbens trænere i langt højere grad.

OKS opretter et TrænerAkademi.
OKS vil gøre endnu mere ud at træneruddannelse fremover og begynder allerede i begyndelsen af det nye år. En øget investering, ikke mindst økonomisk er besluttet fra klubbens bestyrelses side, hvorfor vi nu er klar til at tage første step videre med at tilbyde endnu et trænerkursus, allerede primo 2023.

Gennem uddannelse af vores frivillige trænere- og ledere samt ikke mindst kommende trænere- og ledere i OKS-regi vil vi accelerere udviklingen af fremtidens trænere i klubben gennem yderligere fokus på den formelle (DBU) OG den uformelle uddannelse. Gennem uddannelse vil vi ligeledes give kvaliteten af indholdet på banen, et gevaldigt løft – med flere uddannede trænere til glæde for vores voksende medlemsskare.

Vi glæder os til at kunne fortælle yderligere om TrænerAkademiet i øvrigt, inden alt for længe. Kunne du eller din virksomhed være interesseret i at være partner på TrænerAkademiet og høre om mulighederne i det, så tøv ikke med at tage fat i Philip på, ungdomsudvikler@oks.dk

C3 kursus i begyndelsen af 2023
Allerede i begyndelsen af det nye år vil vi afvikle et UEFA C3 kursus for interne- såvel som eksterne trænere, i klubben.

UEFA C3 er et 30 timeres kursus. Optagelseskrav er at man har gennemført UEFA C1 og UEFA C2 kurserne. Læs mere om UEFA C3 kurset her: UEFA C3 kurset

Instruktør på kurset er Henrik Lehm, der selv både er instruktør på UEFA’s Pro-uddannelse samt selv er Pro- uddannet.

Kursusdatoer:

1. afvikling: 07-01-2023 kl. 08:00 til 18:00
2. afvikling: 08-01-2023 kl. 08:00 til 18:00
3. afvikling: 01-03-2023 kl. 17:00 til 22:00
4. afvikling: 13-03-2023 kl. 17:00 til 22:00

Kursussted: OKS

Tilmeldingen er åben – men skynd dig. For information om pris og tilmelding i øvrigt.

Kontakt ift. UEFA C3 kurset skal foregå på kontor@oks.dk