OKS drenge sælger julekalendere i år

image Således ser de 2 varianter ud.
17. november 2022 kl. 15:52
I den kommende periode vil i forhåbentlig rende ind i OKS'ere som sælgere julekalendere

OKS' drengeafdeling har i år besluttet at sælge julekalendere til glæde for den respektive årgang såvel som for klubben.

Vi har, i samarbejde med DBU fået lavet en skrabekalendere til kr. 50,-. Omtendt halvdelen tilgår hold- & klub.
Betaling foregår enten kontant eller via MobilePay.

Der er 2 forskellige motiver i spil - men indholdet- & præmierne er præcist det sammen.

Det ville ikke kunne lade sig gøre ude et par sponsorer. Derfor er vi rigtig glade for at Kick Off, Kristiansdal, Kragsbjerggaard, SuperBrugsen & Fodboldfabrikken har bakket op om projektet.

Tag godt imod drengene og så håber vi ellers blot på et godt salg til glæde for årgangene samt klubben.