OKS afvikler trænerkursus

Philip Frikke-Schmidt
21. april 2022 kl. 18:48
Skal du med?

Klubben afvikler igen i år trænerkurser. Som et led i DBU og UEFA’s nye uddannelsessystem er det nu obligatorisk at begynde med C1.

Vi vil jo rigtig gerne dels kunne tilbyde uddannelses til vores frivillige forældretrænere samt til de som ønsker at gå trænervejen over tid. Ligesom vi, gennem uddannelse af vores trænere sikrer endnu bedre træning, og derved tilbud, for vores mange medlemmer.

Kurset afvikles i klubhuset: Onsdag den 18.5. Og onsdag den. 1.6. Begge dage fra 16.30-21.30.

DBU stiller med instruktør.

For at kunne bestå og kunne komme videre i uddannelsessystemet er der mødepligt begge dage og samtlige timer.

Man skal minimum være 13 år for at deltage. Kender du evt. en træner som er interesseret i at blive en del af vores kønne klub - så del endelige opslaget med vekommende - vi mangler hænder til i vores stadig voksende klub.

Læs mere om DBU’stræneruddannelse: https://dbu.dk/uddannelse/traeneruddannelse/uefa-traeneruddannelser/?edu=60364

Ved spørgsmål eller ønske om deltagelse kontakt Philip på mail: ungdomsudvikler@oks.dk