Nyt fra OKS drengeudvalg

image Ungdomsudvalget er fremadrettet opdelt i et drenge- & et pigeudvalg.
Philip. Frikke-Schmidt
18. januar 2022 kl. 18:30
Ungdomsudvalget er fremadrettet opdelt i et drenge- & et pigeudvalg.

Som led i en række organisatoriske ændringer i OKS, herunder Bestyrelsen og den daglige ledelse, så er der i de sidste måneder blevet arbejdet på et nyt setup i vores drengeudvalg, som vi mener kan styrke det fremtidige arbejde, som ligger på drengesiden i klubben.

Drengeudvalget vil fremover have to ben at stå på, hvoraf det ene tager sig af dagligdagens udfordringer med en horisont inden for den aktuelle sæson. Herunder vil ligge en lang række vigtige ting i forhold til de tilbud, vi som klub ønsker at kunne præsentere dagligt, ugentligt og månedligt.

Det andet ben i Drengeudvalget vil have et mere langsigtet fokus i forhold til vores positionering som klub, fremtidige ambitioner, det fremtidige miljø og sikring af et levedygtigt tilbud på den længere bane.

Drengeudvalget består i dag af Meike Noorslykke, Ole Dyrhøj og Claus Mathiesen, som er ansvarlige for de daglige opgaver. Herudover sidder i Drengeudvalget også Kim Ditlevsen og Sune Buus - begge med fokus på den lidt længere bane.

Endvidere er Philip Frikke-Schmidt, tidl. ungdomsudvikler i klubben, tilknyttet som sparring til og med klubbens 2 ungdomsudvalg samt bestyrelsen, i forhold til den fremadrettede sportslige retning og strategi.

Vi har et ønske om at udvide Drengeudvalget over det næste halve års tid, gerne med folk, som har fokus på hold i de yngre årgange i klubben.

Med sportslig hilsen

OKS Drengeudvalg