Kom til ny Sports- og Kulturfestival i lokalområdet!

Evald Bundgård Iversen
03. august 2022 kl. 13:22
Hele klubben bakker op om arrangementer ved at det er såvel herre- som dame-senior samt drenge- og pigeungdom som står for at bemande banen, der bliver stillet op ved Kragsbjerggård.

I den første weekend i august afvikles den første udgave af Munkebjerg Kultur- og Sportsfestival. OKS bakker op om begivenhed ved skaffe og bemande en oppustelig fodboldbane.

Så kom forbi banen og leg lidt bold samtidig med at der er mulighed for at nyde godt af de mange andre gode tilbud!

Om festivalen:

Den 6.-7. august i år holdes der for første gang nogensinde Munkebjerg Festival. Det er en kultur- og sportsfestival, hvor vi mødes for at nyde det livlige forenings- og forretningsliv i vores lokalområde. Festivalen er økonomisk støttet af kommunens ’Borgerne bestemmer’ og det er derfor også DIN festival. Så kom og oplev alt det gode, der foregår i vores område og tal med din nabo, leg med vennerne, spil bold med kammeraterne, drik kaffe, se tryllekunstneren, nyd en is og lyt til god musik. Der er noget for alle størrelser.

Se det vedhæftede program og sæt et stort kryds i kalenderen den første weekend i august! Læs også mere om festivalen på facebook: https://www.facebook.com/MunkebjergFestival