Klubaften hos Shaping New Tomorrow - 15% på alle varer.

05. februar 2023 kl. 08:08

OKS og Shaping New Tomorrow har indgået et partnerskab med gode priser til vores medlemmer.

Vi skyder det i gang med et ekslusivt event hvor vi har hele butikken og shapers helt os selv! Denne aften vil der være 15%rabat på alle varer i butikken.

Hvornår: Onsdag den 8. marts, kl. 18.30
Hvor: Vestergade 30, 5000 Odense (butikken)

Vi starter 18.30 hvor der kort vil blive snakket lidt om hvem vi er, vores koncept og rejse samt de forskellige produkt kategorier.

Der vil blive serveret kaffe, varm kakao, sodavand, øl, vand og snacks gennem hele arrangementet og som noget helt særligt kan vi tilbyde jer 15% på hele butikkens sortiment. Kun på denne aften. Ikke dagen før, ikke dagen efter.

Der err plads til maks 45 personer og der er gratis tilmelding ved først til mølle. Tilmelding foregår via KampKlar under klubaktiviteter - Tilmelding.

SNT glæder sig til at tage imod jer til en hyggelig aften med socialt samvær, god historier og lidt ekstra skarpe priser!

Med venlig hilsen OKS og Team Odense, Shaping New Tomorrow