God juleferie

15. december 2022 kl. 12:55
Klubben lukker ned torsdag den 22.12.

Julen nærmer sig hvorfor julefreden også er ved at sænke sig over klubben.

Fredag den 16.12. er sidste dag med træning på anlægget, hvorefter aktivitetsniveauet begrænser sig til forberedelse til Fyens Stiftstidende - Indefodboldstævne, mellem jul og nytår. Vi håber naturligvis på mange OKS-tilskuere i hallerne fra den 26.12.

Torsdag den 22.12. er sidste dag hvor klubhuset er åbent herefter tager Inspektøren på en velfortjent juleferie.

Anlægget åbner igen for aktivitet mandag den 9. januar 2023.

Bestyrelsen ønsker alle trænere- og ledere, medlemmer og klubbens sponsorer en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Der vil dog være den traditionelle nytårskur den 31.12., kl. 11.00-14.00, hvor klubben og Oldboys vil være været for en bid brød og vi alle kan ønske hinanden et godt nytår.

pva.

OKS' Bestyrelsen