Football Academy og Fodbold for Sjov sender OKS på sommerferie

Jan Tomas Haahr Fogde
01. juli 2022 kl. 13:12

Som altid har den første uge i skolernes sommerferie stået i fodboldskolens tegn på OKSon park. Ugen har budt på overvejende godt vejr for de 150 deltagende børn og de mange trænere.

Skoleleder Philip Frikke Smidt udtaler:

”Det er gået rigtigt godt. Tilbagemeldinger fra børnene, forældre og trænere har været positive, både når det omhandler det sociale og det fodboldfaglige. Med sådanne en dejlig uge på OKSon park, er det svært ikke at glæde sig til at vi gør det hele igen i uge 42, hvor vi igen afholder OKS Football Academy.”

Klik her og læs mere om FA Efterår

Sæt kryds i kalenderen d. 3. september

Når sommeren er overstået, skal vi i fællesskab at fejre at fodbolden er i gang igen på OKSon Park.

Lørdag d. 3. september inviterer OKS alle med tilknytning til klubben til stor fest på anlægget. Her vil der gennem hele dagen være spækket med aktiviteter for både store og små, afsluttet med en stor fest!

Sommerlukket

Kontoret holder lukket i uge 27 og 28

Henvendelse på mail klubmanager@oks.dk vil blive håndteret hurtigst muligt fra uge 29.