Albani Fonden donerer kr. 100.000,- til OKS

image OKS' formand Klavs Larsen modtager kr. 100.000,- fra Albani Fonden
06. februar 2023 kl. 17:20

Det var en glad formand der mandag kunne modtage en flot check fra Albani Fonden. Beløbet er øremærket udvidelse af vores klubhus, nærmere bestemt etablering af flere omklædningsrum.

”Den store medlemsvækst vi oplever presser os virkelig og behovet for flere og bedre faciliteter er åbenlyst. Vi arbejder benhårdt på at komme i mål med en løsning, så vi kan tilbyde vores mange medlemmer ordentlige forhold” siger formanden der dog ikke tør sætte dato på hvornår arbejdet vil stå færdig.

Således dagens glade nyhed fra Østerbæksvej