Svendborg Oure - OKS streames live!

Jan Tomas Haahr Fogde
05. november 2021 kl. 14:33
Mulighed for at se efterårets sidste kamp via stream - du støtter samtidigt OKS!

Se Svendborg Oure - OKS i Danmarksserien lørdag d. 6 november på Fyens.dk

Få de bedste lokale nyheder samtidigt med du støtter OKS.

Tegn et PLUS-abonnement på dit på favorit-dagblad til kr. 69 pr. mdr. og bliv opdateret på den lokale udvikling og læs perspektivrige PLUS-artikler.
Du får nemlig ubegrænset adgang til alle artikler på dagbladets hjemmeside.
Jysk Fynske Medier kvitterer med at sende kr. 10,- til klubben hver måned, så længe du er med som abonnent.

Hvordan
Du vælger selv ét af Jysk Fynske Mediers dagblade og bestiller dit abonnement på avisens hjemmeside.
Husk at oplyse klubbens unikke voucherkode ved oprettelse i feltet: “Tilføj Rabatkode”.

Du kan bestille dit PLUS abonnement her: https://abonnement.fyens.dk/abonnement/0010CME189SJTXGNQ2

Brug koden: støtoks

Herefter har du fri adgang til alle artikler og betalt indhold på dit dagblads hjemmeside, og klubben modtager helt automatisk kr. 10,- hver eneste måned.

Som PLUS-abonnent kan du live streame Svendborg Oure - OKS i Danmarksserien lørdag d. 6 november på Fyens.dk