Se Danmark vs. Finland på storskærm på OKS

Klavs Larsen
10. juni 2021 kl. 06:48
OKS inviterer til alle Danmarks EM kampe

Vi er enormt glade for, at vi kan invitere medlemmer af OKS til storskærms-arrangement når Danmark møder Finland på lørdag.

Der er gratis adgang og det hele starter faktisk allerede kl. 13.00 hvor OKS møder Lyseng i Danmarksserien – Umiddelbart efter kampen omdanner vi OKSon Park til landskamparena når den store LED skærm omdannes til et kæmpe TV – Der er optakt fra kl.15.00 hvor grill, fadøl og kolde vand til fede priser nok frister – Du finder også sunde sandwich og slush ice med mere dagen igennem.

Vi sidder på grønsværen, så tag tæppe med

Vi viser også DK vs Belgien torsdag d. 17. juni og DK vs. Rusland mandag d. 21. juni

Er du ikke medlem af OKS kan du på dagen melde dig ind som passiv medlem når du kommer for kr. 100,- for resten af 2021 og dermed støtte klubben.

Vi glæder os til at se dig til en fed oplevelse på OKSon Park.

Arrangementet er kommet i stand støtte fra DBU, VIAPLAY, Odense Kommune og Politiet.

Der er plads til 200 deltagere til arrangementet og OKS forbeholder sig derfor sig rettet til at afvise folk hvis dette antal overskrides.