OKS indgår samarbejde med Hungry

11. maj 2021 kl. 15:28
Det fejrer vi med et godt tilbud til vores medlemmer

OKS har indgået samarbejde med Hungry.

Hungry blev stiftet november 2012 og gik i luften den 5. marts 2013. Firmaet har hovedsæde i Aarhus og de samarbejder med over 2.000 restauranter i hele Danmark. Der omsættes årligt mad via Hungry-platformen for over 500 millioner kroner, som lokale restauranter får glæde af.

Aftalen med Hungry giver OKS medlemmer hele 25 % til nye kunder / brugere. Man skal bruge følgende kode, når man afgiver sin ordre: p25oks21

OKS glæder sig til samarbejdet!