OKS er nomineret som årets klub i Danmarksserien

29. december 2021 kl. 19:17
3 klubber på tværs af de fire DS kæmper om æren
Ligabold.dk der er et stort fodboldsite i Danmark, der skriver om dansk fodbold fra Serie 2 til 2. division, har i øjeblikket en afstemning kørende, hvor de kårer årets spillere, klubber etc.
OKS er blandt tre klubber der er nomineret til efterårets Danmarksserie klub på tværs af de fire rækker i den landsdækkende turnering. Vi er nomineret sammen med Holstebro Boldklub og Tårnby IF.
Hjælp os til at vinde, ved at gå ind på nærværende link, og stem på OKS 😊❤👍

TRYK HER FOR AT KOMME TIL AFSTEMNINGEN