Kontingent i OKS

28. oktober 2021 kl. 14:22
Alle skal kunne starte til fodbold - også mens sæsonen er i gang!

Vi mener i OKS det skal være muligt at starte med at spille fodbold når som helst
- også mens sæsonen er i gang.

I den sammenhæng har vi gennemgået de indmeldelses rabatter man som medlem opnår når man melder sig ind i én igangværende kontingentperiode. Det betyder helt simpelt at du betaler kun fra den dag du melder dig ind i klubben, til den pris der er passende i forhold til hvornår du skal betale kontingent igen.

Forskellige kontingent intervaller - Hvorfor?

I OKS har vi forskellige intervaller for hvornår man betaler kontingent.
Den mest normale er hver halve år, som er tilfældet på langt størstedelen af alle vores årgange - både for piger og drenge.

Dog har vi med stor succes også indført mdr. betaling for vores store række af ung senior hold. Dette har vist sig at være en model der passer godt til denne gruppe medlemmer.

I sidste ende ønske vi at sikre en struktur der er både fair og tilgodeser vores medlemmer - Derfor forskellige kontingent intervaller.

For at sikre mod forvirring, fremgår det nu tydelig når man melder sig ind i klubben om ens kontingent er årlig, halvårlig eller månedlig.

Husk det er gratis at prøve!

I OKS synes vi, at du skal have mulighed for at prøve kræfter med fodboldens verden før du melder dig ind. Du har mulighed for at prøve om det er noget for dig 3 gange. Vi vil bede dig kontakte træneren på den årgang du tilhører inden du møder op første gang.

Du finder din årgang og træner på oks.dk forside og i menubaren øverst - Vælg enten: herre/dame/drenge/pige og derefter finde din årgang.

Når du møder op til træning skal du være iført shorts, trøje, strømper, fodboldstøvler (evt. kondisko inden du ved om du vil spille) Vi anbefaler, at der anvendes benskinner.

Læs mere og meld dig ind i dag her!