Klubaften ved Sportmaster

Jan Tomas Haahr Fogde
09. november 2021 kl. 11:17

Torsdag d. 18 november kl. 18:00 - 19:30 afholder OKS i samarbejde med Sportmaster klubaften i butikken på Dalumvej.

I den anledning vil du i butikken finde ALT OKS tøj fremme på hylderne. Både til børn og voksne, sommer og vinter.
Butikken er kun åbent for os, så der vil være rig mulighed for at finde OKS tøjet man ikke kan leve uden i fælleskab med andre klubkammerater, veninder, mor og far
Der vil blive serveret drikkevarer samt snack.

Det kræver ingen tilmelding - man møder blot op!

Styr på julegaverne?

Som medlem af OKS sparer du hele 20% hos Sportmaster på Dalumvej.

Det kræver at du kan fremvise dit digitale medlemskort. Hvor du finder det, kan du læse om her - Link

Vind 2 billetter til en landskamp

Tæl alle OKS logoer i butikken på aftenen, og vind 2 stk. billetter til én af herrelandsholdets næste kampe på hjemmebane.
Man skal være tilstede på aftenen for at kunne deltage.