Ingen tilskuere til hverken kampe eller træning

image Sammen, hver for sig - gælder stadig....
15. april 2021 kl. 06:00
Forsamlingsforbuddet gør stadig at der ikke må være tilskuere på anlægget

Kære OKS’er samt potentielle gæster på anlægget!

Vi er alle glade for at fodbolden er i gang igen, men forsamlingsforbuddet giver os udfordringer. Muligheden for at være 50 personer til stede gælder alene personer, som er en aktiv del af aktiviteter, herunder udøvere, trænere, mv. Det gælder dermed ikke tilskuere.

Det skal derfor understreges, at tilskuere IKKE MÅ OPHOLDE SIG I eller OMKRING KLUBHUSET ELLER PÅ / OMKRING BANERNE på OKS, hverken til træning eller til kampe.

Vi indskærper dette overfor forældre og trænere, da Politiet, hvis de vurderer, at forsamlingsforbuddet er overskredet (fx pga. tilskuere), kan udskrive personlige bøder til alle tilstedeværende, samt evt. en arrangørbøde til klubben.

Vi ved det er vanskeligt og nogen vil måske mene urimeligt, men reglerne er klar. Vi må væbne os med tålmodighed og håbe på snarlig yderlig genåbning.

Vi håber på jeres forståelse og opbakning

OKS