Forsamlingsforbuddet er hævet til 75

10. maj 2021 kl. 15:29
Men stadig ikke åbnet for omklædning og i cafeteriaet

Regeringen har hævet forsamlingsforbuddet til træning og kamp, så man nu må være samlet 75 personer til en aktivitet pr. bane.

Det betyder at hvis der er 30 spillere og trænere til en aktivitet, det være sig træning eller kamp, så må der være 45 tilskuere. Regnestykket mellem aktive og tilskuere må aldrig overstige 75 personer.

Er der over 75 personer samlet og Politiet kommer forbi, så koster det en bøde til klubben, men også til den enkelte person.

Trods mindre lempelser omkring bad og omklædning finder bestyrelsen det ikke praktisk muligt at gennemføre disse på OKSon Park under de gældende retningslinjer om afstandskrav mm.

Derfor er klubhuset fortsat lukket for omklædning og cafeteriet er heller ikke åbnet.
Toiletter kan fortsat benyttes.

OKS forventer at alle respekterer ovenstående.

Bestyrelsen