Det er sommer & sol og der er EM bold på OKS

16. juni 2021 kl. 07:00
Danmark vs. Belgien på storskærm på torsdag fra kl. 17.00

Torsdag byder OKS på EM kamp for vores medlemmer, når vi på bane 1 viser EM kampen Danmark vs. Belgien. Kampen er vigtig for Danmarks videre deltagelse i turneringen og holdet har brug for at kunne mærke massiv opbakning fra hele landet.

Der er lovet sol & sommer med op mod 30 grader. Vi har kolde sodavand og øl, man kan købe grillpølser eller frikadeller med kold kartoffelsalat, chips etc.

Vi håber at mange børn, deres familier og vores voksne medlemmer vil bakke op om fællesskabet og skabe landskampsstemning på OKSon Park.

Vi laver også en udklædnings konkurrence, hvor vi kårer den flotteste roliganpige og roligandreng.

Kampen vises i samarbejde med DBU, ViaPlay, Odense Kommune og Fyns Politi.

Vi har tilladelse til at vise kampen for 200 personer og vi glæder os til at jer.