Deltag i NF Academy Winter Training

Jan Tomas Haahr Fogde
06. januar 2022 kl. 13:05

Bliv trænet af erfarne portugisiske trænere med baggrund fra de verdensberømte akademier hos SL Benfica, Sporting CP.

I dagene d. 17. - 18. og 19. februar byder NF Academy på en unik fodboldskole oplevelse på OKSon Park.

NF Academy tilbyder træningssessioner er af høj intensitet, og inviterer motiverede og træningsparate spillere til at tilmelde sig deres udviklingscamps i vvinterferien.
Spillere får i løbet af denne lejr en unik mulighed for at vise deres evner og talent frem, hvilket kan føre til prøvetræning hos førsteklasses europæiske akademier og invitationer til at spille på NF Academys hold i internationale turneringer.

Hvem kan deltage?

NF Winter Training er en camp for både drenge og piger i alderen 8 til 16 år, som ønsker at udvikle deres færdigheder og få en bedre spilforståelse. Det anbefales, at alle deltagende spillere allerede har tilegnet sig gode basale færdigheder, og at de er modtagelige for læring. For at sikre, at alle deltagere bliver udfordret på deres eget niveau, oprettes der specifikke træningsgrupper, hvor der differentieres på niveau og alder.

Rabat for OKS medlemmer

Alle OKS medlemmer får 300,- i rabat - koden får man ved at kontakte Meike på mail: aargang2009@oks.dk

Læs mere og tilmeld dig her: https://www.nfacademy.dk/product/nf-winter-training-odense-17-19-feb-2022/