Åbnings tilbud til alle OKS medlemmer!

Jan Tomas Haahr Fogde
20. december 2021 kl. 08:48

Spar 25 % indtil jul på produkter fra FESH

Mangler du en fed julegave?

SMART lysbånd, pære eller måske et overvågningskamera?

Alle OKS medlemmer får lige nu 25 % åbningsrabat på markedets nyeste Smart Home produkter fra FESH.

Det er en af klubbens hovedsponsorer, Foss Europe, der lancerer disse spændende nyheder!

FESH gør at du enkelt kan styre din installation via app på telefonen, stemmen eller SMART trykket – Programmet består af:

LIGHT - Lyskilder til hele hjemmet

COMFORT – Dørklokker, sensorer og andet der gør hverdagen lettere for dig

SAFETY – Alarmer og overvågning

Besøg FESH.dk og brug koden OKS25, eller kig ind i den flotte butik i Kongensgade 36C hvor du kan se og afprøve alle produkterne.

(Tryk på billedet)