Sæt kryds i kalenderen den 5/9-20

image Fra receptionen den 31. Januar - klubbens fødselsdag.
25. juli 2020 kl. 19:58
OKS inviterer til stor fejring af klubben såvel som genåbningen.

I anledning af vi ENDLIG kan mødes på OKSon Park igen OG fordi klubben umiddelbart før nedlukningen, fyldte 90 år inviterer vi til

“Genstarts- og 90 års fest” på OKSon Park
Lørdag den 5. September.

Sæt kryds i kalenderen allerede nu!

Det hele skydes igang med stor aktivitet på anlægget.

Først på dagen afvikler vi Pigefodboldens Dag fra 10.00-13.00, dernæst er der både en 1. Holds hjemmekamp kl. 13.00 og en 2. Holdskamp kl. 15.00.

Fra kl. 17.00 er der fest på anlægget.
Alle medlemmer og venner af klubber er velkomne.

Foreløbigt vil kan vi røbe at der bla. vil blive serveret helstegt pattegris fra grillen, kølige fra hanen & diverse musikalske indslag.

Endvidere arbejdes der på yderligere indslag til en god og hyggelig aften på anlægget.

Entrébillet, inkl. grilbuffet og 1 x drikkevare, musik og underholdning kommer til salg fra den 31.7.

Der vil naturligvis kunne handles vand, vin og øl til rimelige priser.

Børnene vil bla. kunne hygge sig i hoppeborg OG Ingen fest uden støttekroner til klubkasse:
Ét indslag, udover forskellige musikalske indslag vil være:

OKS-auktion. Byd på forskellige sponsorerede gaver. Indtægterne herfra går ubeskåret i klubkassen.

Håber I er friske på en hyggelig stund på OKSon Park.