OKS lukker ned grundet Covid -19

08. december 2020 kl. 14:49
Bestyrelsen informerer. Læs blandt andet om et nyt hyggeligt juletiltag

Grundet de skærpede Corona restriktioner og at klubben generelt lukker ned for julen er følgende gældende:

• Al aktivitet indendørs standses med virkning fra onsdag 9/12
  • Al udendørs organiseret OKS aktivitet aflyses fra onsdag 9/12
  • Klubhuset og cafe er lukket fra onsdag 9/12
  • Hvis man som fritidsbruger ønsker at bruge anlægget på Østerbæksvej i dagstimerne, SKAL reglerne om forsamlingsforbud på 10 personer på 1 bane overholdes – Det gælder alle aldersgrupper !
  • Det indskærpes at ovenstående også gælder for aktiviteter i andre kommuner

Ovenstående er foreløbig gældende indtil d. 3 januar 2021.

For at det hele ikke skal være alt for trist her op til julen, kan du på din gåtur kigge forbi terrassen mod bane 1 i hverdage mellem 11.00 – 15.00 og købe lækre hjemmelavede æbleskiver og let glas lun gløgg.

Med dette triste budskab håber vi på jeres forståelse og at vi ses efter Nytår.

OKS ønsker alle en rigtig Glædelig Jul og et Godt Nytår

De bedste hilsner fra Bestyrelsen