Nyt tiltag: Fællesspisning

image Cafe Analog, Albanigade - leverer maden.
Philip Frikke-Schmidt
02. september 2020 kl. 12:10
Hver 4. tirsdag i måneden tilbyder vi fremadrette fællesspisning i OKS. Første gang den 22.9.

Som tidligere beskrevet, vil vi på tværs af klubben, fremadrettet tilbyde jævnlige fællesspisninger i klubhuset.

Dette i samarbejde med Cafe Analog, Albanigade. I første omgang tilbydes fællesspisning i klubben én gang pr. md. Nemlig den 4. tirsdag i hver måned.

Tiltaget er bl.a. for at styrke fællesskabet på tværs af klubben samt give klubbens medlemmer mulighed for ikke ALTID at skulle skynde sig hjem fra, specielt børnenes træning. Der er ingen ”krav” om forventet spise-tid, altså spiser man sammen med sin familie/holdkammerat(er) og kører hjem, når tider er til det.

Det vil altid foregå Tirsdag og være for hele familien – altså både forældre og søskende.

Covid-19 restriktioner gør, at vi fra begyndelsen af, har et max. på 45 spisende, indendørs i klubhuset.

Første dag og dato er: Tirsdag den 22.9. kl. 18.00.

Menuen er: Italiensk inspireret kødsovs med massere af power. Ikke chili, bare massere af smag. Gode friske tomater med basilikum, oregano og andre gode sager.

Det kommer til at fungere sådan at man forudbestiller (og betaler)for x-antal retter til sin familie – senest mandage kl. 09.00. . Drikkevare købes i cafeen.

Prisen pr. kuvert: kr. 55,-. Der vil komme mere ud omkring tilmelding mv. snarest.

Læs mere om cafe Analog på deres FB side: www.facebook.com/analogkaffebar/

Håber I tager godt imod endnu et tiltag fra midtbyens hjemmebane.