Årets OKS ungdomsholdfotos på vej ud

image Årets holdfotos anno 2020 er taget af Birgitte Lilholt og printet af Billedbutikken.
Klavs Larsen
09. november 2020 kl. 11:49
Inden længe modtager ungdomsmedlemmer årets holdfoto.
Godt 300 fotos af i alt 12 ungdomshold ryger i denne uge med medlemmerne hjem.
Birgitte og Henning har gjort et kæmpe arbejde og vi håber I synes godt om resultat og vil støtte årgangen og klubben ved at købe de flotte fotos.

Modsat tidligere år har vi valgt en mere simpel og in-house model, med god hjælp udefra. Birgitte som fotograf og Henning som den evige koordinator.
Prisen er kr. 50,- og betales på MobilePay. Ønskes billedet ikke - returneres dette blot til træneren (info følger med udleveringen af foto’et)