OKS blev Årets Børne- & Ungdomsklub

29. oktober 2019 kl. 08:56
Og det er vi glade ved..

I den forgangne weekend skulle spændingen i forhold til uddelingen af diverse priser udløses ved et stort DBU-FYN arrangement, hvor flere hundrede repræsentanter var samlet til Award Show, hvor der ud over dejlig mad og drikke, uddeling af priser også var koncert med blandt andet Carpark North.

OKS var så dygtige at vinde i den kategori hvor vi var indstillet, nemlig i  Årets Børne- & Ungdomsklub. Formand Klavs Larsen og bestyrelsesmedlem Allan Jensen var de stolte modtagere på OKS` vegne.

Klavs Larsen siger i forbindelse med prisen

-" Der arbejdes hver dag benhårdt i klubben og vi betragter det som en flot belønning både for vores indsats for ”det fede fodbildmiljø for alle” og for den store indsats der gøres i pigeafdelingen "

VED AT KLIKKE HER KAN DU SE INTERVIEW MED KLAVS LARSEN lavet af DBU-FYN

Tillykke til alle OKSer!