Julehilsen fra bestyrelsen

21. december 2019 kl. 17:54

Her hvor julen står for døren, vil bestyrelsen i OKS gerne ønske alle en glædelige jul og et godt nytår med nogle få 'nedslag' fra året der gik:

• Vores 1. hold i senior vandt Albaniserien og rykkede op i Danmarksserien
  • Vi fortsatte - i et godt samarbejde med trænere, ledere, spillere og forældre i Ungdomsafdelingen - det spændende arbejde med udviklingen af 'Det fede fodboldmiljø for alle i OKS' - i den forbindelse ansatte klubben i foråret Ungdomsudvikler Philip Frikke-Schmidt, et samarbejde som fortsætter i det nye år.
  • Vi har fået rigtig godt gang i Pige/Kvindeafdelingen i OKS med mange nye spillere
  • OKS eSport er startet op i efteråret - endnu et spændende nyt tiltage
  • OKS blev i efteråret kåret til Årets Fynske Børn- og Ungdomsklub - vi er meget glade og stolte over denne anerkendelse

Traditionen tro deltager OKS også i Fyns Stiftstidende Cup mellem jul og nytår. Vi håber på flot fodboldspil, stor forældreopbakning, mange sejre og ikke mindst masser af gode fælles oplevelser.

Klubben lukker ned fra 20. december 2019 og åbner igen torsdag den 2. januar 2020.

Bestyrelsen vil gerne takke hver og en - ingen nævnt og ingen glemt - som hver dag er med til at gøre OKS til en fantastisk klub og et fedt sted at komme. Vi glæder os allerede til det nye år.

Glædelig Jul og Godt Nytår!