Ølsmagning på OKS

17. oktober 2018 kl. 08:56
Torsdag d. 22. november kl. 19.00.

Kom med på en lille rejse gennem Albani`s historie og smag på noget af det nye spændende øl fra byens bryggeri.

Ølmanden Rasmus kommer forbi og fortæller historier. Udover en række af Albanis produkter vil du smage Rosticceria’s lækre specialiteter, der passer til det ædle bryg.

Entreprisen på 100,- går ubeskåret til ungdomsarbejdet i klubben.

Tilmelding via mail på okskontoret@gmail.com med navn samt teksten "ølsmagning + antal deltagere".
Betaling på Mobilepay på nr. 77569 med tekst navn og antal personer.

Vi ser frem til en hyggelig aften i det gamle klubhus med masser af øl og røverhistorier.

HER KAN DU SE DEN OFFICIELLE INDBYDELSE