Støt OKS når du handler i SPORTMASTER

Bo Grønhøj
24. maj 2016 kl. 14:19

Kære OKS medlem

Vi har indgået en samarbejdsaftale med SPORTMASTER Dalumvej , så nu kan du støtte OKS, hver gang du handler hos SPORTMASTER Dalumvej. Princippet er enkelt, jo mere du handler - desto flere sponsorkroner optjener du til OKS.

SÅDAN STØTTER DU OKS:

• Hvis du ikke allerede er medlem, skal du tilmelde dig Klub SPORTMASTER, så dine sponsorkroner kan tilskrives
  • Tilmeld di SPORTMASTER Lokal Sponsorordning og angiv, at du ønsker at støtte OKS
  • Når du handler i SPORTMASTER Dalumvej går 5% af dine samlede køb til sponsering af tøj og udstyr til OKS
  • Frem til den 30 juni 2016 kan du tilmelde dig online via dette link. Herefter vil det kun være muligt at tilmelde sig i SPORTMASTER Dalumvej. Det tager kun få minutter at tilmelde sig ordningen

SÅ TILMELD DIG NU OG VÆR MED TIL AT SKABE ENDNU BEDRE FORHOLD SAMT SPORTSGLÆDE I OKS.

OKS og SPORTMASTER