OKS og Albani forlænger samarbejdet

Henrik Kleiner
13. maj 2016 kl. 07:52
Ny 5 års aftale på plads

OKS og Albani bryggerierne har indgået en ny 5 års samarbejdsaftale der betyder at det stadigvæk er dejligt fynsk øl og sodavand der sælges på OKSon Park.

Formand Klavs Larsen udtaler i den forbindelse:

- ” Vi er i OKS meget glade for den opbakning byens bryggeri har givet klubben gennem mange år. Den nye aftale med ALBANI er med til at understrege den positive udvikling OKS er inde i.”  fortæller formanden og fortsætter

- ” Andre drikkevareproducenter har været inde i billedet, men vi har valgt at holde fast i det gode og tætte samarbejde med ALBANI og det har udmøntet sig i en 5 årig aftale som giver OKS væsentlig bedre vilkår end hidtil. En del af aftalen er, at der fremover altid vil være kold fadøl til Albaniserie kampene på OKSon Park og bryggeriet vil ligeledes være mere synlige med arrangementer i cafe’en, såsom ølsmagning af de nye special øl og konkurrencer i forbindelse med visning af Champions League kampe. Endelig kommer FAXE KONDI til at være en synlig del af sommerens OKS FA fodboldskole"

Henrik Søncksen, Albani:

- " Hos Albani er vi stolte af at forlænge vores sponsoraftale med OKS, som vi har haft en tæt samarbejde med igennem mange år. Udover at levere drikkevarer af høj kvalitet, så arbejder Albani for at fremme den fynske kultur, herunder og især de fynske idrætsklubber. OKS ligger ligesom Albani i hjertet af Odense, og det er derfor naturligt for os at forsætte vores opbakning til klubben de næste fem år. Udover den historiske samhørighed, så synes vi, hos Albani, også at der er gang i noget rigtigt spændende i OKS på talent og ungdomsfronten, og det vil vi gerne være en del af. "

Således dagens gode nyheder fra bestyrelsen. SKÅL!