Nostalgidagen nærmer sig

06. juni 2016 kl. 21:58
Lørdag d. 18. juni i Smedenes Hus

Nu nærmer tiden sig for Nostalgidagen for alle gamle OKSer, der har lyst at mindes ”De go`e gamle dage”, hvor græsset var grønnere, målene var flottere og teknikken var meget bedre end i nutidens fodbold.

Vær med til at nyde det gode selskab og alle røverhistorierne fra de glade dage på OKSon Park fra tiden der svandt.

Det er Lørdag d. 18. juni kl. 13.00.
Det er i Smedenes Hus på Østerbæksvej.
Der bliver serveret æggekage.
Der er kolde forfriskninger og man kan få en dram.
Prisen er blot 100,-

Michael Mai medbringer godt et par tusinder billeder fra OKSernes historie.
Der vil være diverse scrapbøger og vi vil også vise film med OKS i fokus.
Lokalet vil emme af historier, gode grin og anekdoter.
Desuden lover arrangørerne en overraskelse, der vil bringe glæde hos mange OKSer.

Tøv ikke med at få dig tilmeldt til denne dag, der bliver afholdt for 2. år og tegner til at blive en god tradition.

Du kan tilmelde dig hos Palle Christensen på telefon 2275 9911 eller hos Michael Mai på tlf. 2967 0594.

Ligeledes kan du tilmelde dig på mobile pay 21220584. Husk at skrive dit navn samt ”OB” (for Old Boys og ikke for vores nabo klub).

Du kan også betale via en bankoverførsel på:

Reg: 6880 Kontonr. 000 106 0146. Husk at skrive navn samt ”OB” (for old boys og ikke for vores naboklub)

SIDSTE TILMELDING ER PÅ MANDAG D. 13. JUNI

Vi glæder os til at se jer alle sammen.

Michael Mai og Palle Christensen