Formandsskifte i OKS

26. april 2016 kl. 21:00
OKS får ny formand pr. 1. maj 2016.

Formandsskifte

OKS får ny formand pr. 1. maj 2016.

På bestyrelsesmøde onsdag d. 30 marts 2016 meddelte formand Michael Mai, at han grundet nyt arbejde ikke længere kan afse den nødvendige tid til arbejdet som formand i OKS. Beslutningen er med virkning pr. 1. maj 2016.

Bestyrelsen tog Michael Mais beslutning ad notam og valgte herefter enstemmigt at konstituere nuværende bestyrelsesmedlem Klavs Larsen som ny formand, når Michael Mai træder tilbage.

Michael Mai fortsætter sit arbejde i bestyrelsen som menigt medlem. Michaels arbejdsopgaver vil fremadrettet blive som klubhistoriker. Ligeledes vil han indtræde i klubbens seniorudvalg, hvor arbejdet med øvrige seniorer vil få høj prioritet.

I forbindelse med skiftet udtaler Michael Mai:

- ” Jeg har været glad for arbejdet som formand i de sidste 2 år. Jeg afleverer organisationen, både sportsligt og økonomisk, i bedre stand end da jeg kom til. Jeg er tryg ved at Klavs tager over nu, og jeg ser frem til det fremtidige samarbejde med ham og den øvrige bestyrelse.”

Klavs Larsen udtaler:

- ” Jeg har været med i bestyrelsesarbejde i 2 år. Samtidig har min søn spillet i klubben i 8 år, hvor jeg har hjulpet til som træner og holdleder. Jeg føler derfor, jeg har et godt kendskab til hele klubben. Det ligger mig meget på sinde, at arbejde for at klubben bliver èn fælles enhed. Ungdom, senior og old boys afdelinger skal trække på samme hammel og agere som en hel klub. Så tror jeg vi bliver stærkest.”

- ” Klubbens centrale placering i Odense kombineret med vores fine nye faciliteter ser jeg som et stor plus. Samtidigt har vi formået at tiltrække rigtig gode trænernavne på både senior og ungdomssiden. Jeg ser en god fremtid for OKS og føler mig klædt godt på til at stå i spidsen for det arbejde.”

For spørgsmål i forbindelse med ovenstående kontaktes

Klavs Larsen: Tlf. 4010 3411
Michael Mai: Tlf. 2967 0594